środa, 8 sierpnia 2012

Moja wizja marynarki 177, 178, 179




#177



#178


#179


4 komentarze:

  1. osobiście pierwszy!! Jest fajny! A fryzura, to tak trochę moja na tych modelach xD

    Poczekam do przyszłego tygodnia, może coś jeszcze ciekawego znajdę u Ciebie :)

    Dziękuję za projekty :)

    Pozdrawiam
    Szymon Piwowarski

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe. i właśnie to lubię w Twoich projektach, nieproporcjonalność i karykaturalność. dzięki temu są takie niepowtarzalne, mają fantazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, Tomek ! jesteś niesamowity i mówię to z czystym sumieniem. no ale od początku. pierwszy raz widzę taką dokładność w twoich rysunkach. Idealne wykończenie i fantazja nadają spektakularny charakter tym projektom. No i genialna zabawa kolorem. nie wpadłbym na coś tak szalonego. Pomijając to ze fakturę ubrań rysujesz świetnie, ale moją uwagę zwróciły detal twarzy :) ale to nie wszystko. Jeśli chodzi o awangardowość tej przemiany zwykłej czarnej marynarki...- po prostu cudo :) ja osobiście byłbym chętny bez wahania założyć każdą z tych propozycji, ale oczarował mnie najbardziej numer 3 :) w skrócie- dobra robota kochany, oby tak dalej, a nawet jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, bardzo podobają mnie się wszystkie wersje, ale gdybym miał wybierać to pierwsza była by moja ♥

    OdpowiedzUsuń