poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Turquoise tears, 166










#166

11 komentarzy:

  1. Świetne ! Bardzo podoba mi się ta bluzka , szczególnie kolorek ;) Nowy wygląd : Na tak ;D .

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne, że świetne, masz talent zdecydowanie :) wygląd- na tak

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, bardzo dziękuję, bardzo się cieszę, ze takiemu artyście i ineresującemu się modą czlowiekowi się podobam :)
    przeglądając posty zauważyłam, że oboje wielbimy Alexandra McQueena :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rany, rysujesz to wszystko własnymi rękoma?! wielkie propsy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wizytę :) Jestem pod wrażeniem projektów i obserwuję oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, podziwiam pana proszę pana gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że tak, cudowna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałbyś coś przeciwko gdybym uszyła coś z twoich projektów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy kto pisze.
      a poza tym w jakim celu?

      Usuń
    2. nie znamy się. ;) trochę szyję, a właściwie to dopiero zaczynam. tylko że nie mam totalnie pomysłów na to, co mogłabym uszyć. a u ciebie widziałam kilka projektów, które nie sprawiłyby mi trudności. po prostu chcę spróbować.

      Usuń
    3. Jeśli możesz napisz do mnie na facebooku :)

      Usuń